Heeft u verbetersuggesties?
Wij helpen u graag verder.
Indien u niet helemaal tevreden bent of verbetersuggesties heeft over onze producten en of dienstverlening horen wij het graag. Wij willen uw verhaal graag horen en onze dienstverlening en/of producten blijven verbeteren.
U kunt mailen naar: info@containernederland.nl.
Altijd een geschikte oplossing voor u!
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main /index.cfm?event=main.home .chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze gegevens:
Container Nederland B.V.
Het Schild 39 V 4
5275 EB Den Dungen
Email: info@containernederland.nl
Telefoonnummer: (085) 0645992